segunda-feira, 27 de março de 2017

A 14 - Cartões c/versículos/ Bible Verse Cards/ Raamattu kortti



You have hedged me behind and before, and laid Your hand upon me. Ps. 139:5 Tu me cercas por trás e por diante, e sobre mim pões a tua mão. Sl. 139:5 Sinä suojaat minua edestä ja takaa, sinä lasket kätesi minun päälleni. Ps. 139:5 Du omger mig på alla sidor, jag är helt i din hand. Ps. 139:5


When you pass through the waters, I will be with you; and through the rivers, they shall not overflow you, when you walk through the fire, you shall not be burned, nor shall the flame scorch you. Isaiah 43:2 Quando passares pelas águas eu serei contigo; quando pelos rios, eles não te submergirão; quando passares pelo fogo, não te queimarás, nem a chama arderá em ti. Isaías 43:2 Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi, kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa, kun astut tulen lävitse, sinä et pala eikä liekki sinua polta. Jesaja 43:2 När du går genom vatten är jag med dig, vattenmassorna skall inte dränka dig. När du går genom eld skall du inte bli svedd, lågorna skall inte bränna dig. Jesaja 43:2




If you abide in Me, and My words abide in you, you will ask what you desire, and it shall be done for you. John 15:7 Se permanecerdes em mim e as minhas palavras permanecerem em vós, pedireis o que quiserdes, e vos será feito. João 15:7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. Johannes 15:7 Om ni bli kvar i mig och mina ord blir kvar i er, så be om vad ni vill, och ni skall få det. Johannes 15:7



Be my strong refuge, to which I may resort continually; You have given the commandment to save me, for You are my rock and my fortress. Ps. 71:3 Se tu para mim uma rocha habitável em que sempre me acolha; ordenaste que eu me salve, pois tu és a minha rocha e a minha fortaleza. Sl. 71:3 Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani. Ps. 71:3 Var min klippa dit jag kan fly, borgen där jag finner räddning. Ja, du är min klippa och min borg. Ps. 71:3



Make haste to help me, O Lord, my salvation! Ps. 38:22 Apressa-te em socorrer-me, Senhor, salvacão minha. Sl. 38:22 Riennä avukseni, Herra, minun pelastukseni. Ps. 38:22 Skynda till min hjälp, Herre, du min räddning! Ps. 38:22



And He said to me, "My grace is sufficient for you, for My strength is made perfect in weakness." 2 Corinthians 12:9a Então ele me disse; A minha graca te basta, porque o poder se aperfeicoa na fraqueza. 2 Corintios 12:9a Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." 2 k. korinttolaisille 2:9a Men han svarade: "Min nåd är allt du behöver." Ja, i svagheten blir kraften störst. 2 Korinthierbrevet 12:9a




Now to Him, who is able to keep you from stumbling, and to present you faultless before the presence of His glory with exceeding joy, to God our Savior, who alone is wise, be glory and majesty, dominion and power, both now and forever. Amen. Jude 24-25 Ora, aquele que é poderoso para vos guardar de tropecos e para vos apresentar com exultacão, imaculados diante da sua glória, ao único Deus, nosso Salvador, mediante Jesus Cristo, Senhor nosso, gloria, majestade, império e soberania, antes de todas as eras, e agora, e por todos os séculos. Amém. Judas 24-25 Mutta hänelle joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen, hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen. Juudan k. 24-25 Han som kan skydda er från fall och ställa er inför sin härlighet, fläckfria och jublande, den ende Guden som har räddat oss genom vår herre Jesus Kristus, hans är härligheten, storheten, styrkan och makten, före all tids början, nu och i all evighet, amen. Judasbrevet 24-25


Nenhum comentário:

Postar um comentário