quinta-feira, 22 de outubro de 2015

L - Cartões c/versículos/ Bible Verse Cards/ Raamattu kortti lauseita/ Bibelverser kort....


Lâmpada para os meus pés é a tua palavra e luz para os meus caminhos. Sl. 119:105 Sinun sanasi on minun jalkani lamppu ja valkeus minun tielläni. Ps. 119:105 Your word is a lamp to my feet and a light to my path. Ps. 119:105 Ditt ord är en lykta för min fot, ett ljus på min stig. Ps. 119:105

Zazzle



Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne jotka siinä asuvat. Ps. 24:2 Ao Senhor pertence a terra, e tudo o que nela se contém, o mundo e os que nele habitam. Sl. 24:2 The world and all that is in it belong to the Lord; the earth and all who live on it are his. Ps. 24:2 Jorden är Herrens med allt den rymmer, världen och alla som bor i den. Psalm 24:1

Evangelutjämt



Melhor é buscar refúgio no Senhor do que confiar no homem. Salmo 118:8 It is better to trust in the Lord than to put confidence in man. Psalm 118:8 Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin. Psalmi 118:8 Det är bättre att ty sig till Herren än att lita på människors hjälp. Psalm 118:8

Postcard Fair


Eu é que sei que pensamentos tenho a vosso respeito, diz o Senhor, pensamentos de paz, e não de mal, para vos dar o fim que desejais. Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset, minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Jer. 29:11 For I know the thoughts that I think toward you, says the Lord, thoughts of peace and not of evil, to give you a future and a hope. Jer. 29:11 Jag vet vilka avsikter jag har med er, säger Herren: välgång, inte olycka. Jag skall ge er en framtid och ett hopp. Jer. 29:11

Postcard Fair



E eu, quando for levantado da terra, atrairei todos a mim mesmo. João 12:32 And I, if I am lifted up from the earth, will draw all peoples to Myself. John 12:32 Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni. Johannes 12:32 Och när jag blir upphöjd från jorden skall jag dra alla till mig. Johannes 12:32

Ramil



Porque Deus, o vosso Pai, sabe o de que tendes necessidade, antes que lho pe
çais. Mat. 6:8 Sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan. Matt. 6:8 Your Father already knows what you need before you ask him. Matt. 6:8 Ty er fader vet vad ni behöver redan innan ni har bett honom om det. Matt. 6:8

Lennart Åsljung



A ti que habitas nos céus, elevo os meus olhos! Sl. 123:1 Lord, I look up to you, up to heaven, where you rule. Ps. 123:1 Minä nostan silmäni sinun puoleesi, joka taivaissa asut. Ps. 123:1 Jag lyfter blicken mot dig, du som bor i himlen. Psalm 123:1

Scandinaviaa Publishing House

Nenhum comentário:

Postar um comentário