quinta-feira, 3 de setembro de 2015

H - Cartões c/versículos/ Bible Verse Cards/ Raamattu kortti lauseita/ Bibelverser kort....




Jesus Jeesus 

ifolot



Vós com alegria tirareis águas das fontes de salvação. Is. 12:3 Therefore with joy you will

draw water from the wells of salvation. Is. 12:3 Jublande skall ni ösa vatten ur räddningens 

 källor. Jes. 12:3

Foto H. Kippo


O coração alegre é bom remédio. Prov. 17:22 A merry heart does good. Prov. 17:22 Glatt

 hjärta ger god hälsa. Ords. 17:22

elias.kirja ky


Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni. Psalmi 116:1 I love the

 Lord, because He has heard my voice and my supplications. Psalm 116:1 Jag älskar

 Herren, ty han har hört min bön om förskoning. Psalm 116:1


ji CARD




Eu vim para que tenham vida João 10:10 I came that they may have life John 10:10 Jag har

 kommit för att de skall ha liv, och liv i överflöd. Joh. 10:10

Foto: Heikki Korhonen




Eu vim como luz para o mundo, a fim de que todo aquele que crê em mim não permaneça

 nas trevas. João 12:46 I have come as a light into the world, that whoever believes in Me

 should not abide in darkness. John 12:46 Jag är ljuset som har kommit hit i världen för att

 ingen som tror på mig skall bli kvar i mörkret. Joh. 12:46

Foto: Juha Kelottijärvi





 Må hans namn leva för alltid, föras vidare så länge solen lyser. Psalm 72:17 His name shall

 endure forever; His name shall continue as long as the sun. Psalm 72:17 Subsista para 

sempre o seu nome, e prospere enquanto resplandecer o sol. Salmo 72:17


foto: Juha kelottijärvi

Nenhum comentário:

Postar um comentário